Nordstrand IF Fotball søker Trenerveileder 6-12 år

Publisert 21.01.2022 kl.22.33

Nordstrand IF Fotball er på jakt etter rette person til en av de viktigste jobbene i klubben, veiledning av våre frivillige foreldretrenere på de yngste årgangene.

Nordstrand IF Fotball søker Trenerveileder 6-12 år

Stillingen er en deltidsstilling/ekstrajobb som i hovedsak utøves på kveldstid og helger. Stillingen utgjør ca 10%, og er lønnet.

Jobben er å følge opp våre frivillige trenere for spillere fra 5-12 år, altså alle våre yngste fotballentusiaster. Trenerne skal følges opp i forhold til Sportsplanen fra Nordstrand IF Fotball, Norges idrettsforbunds og Norges Fotballforbunds barneprinsipper. Trenerne skal også få veiledning i øvelser og treningsopplegg, treningsplanlegging samt det pedagogiske aspektet ved å lære barna idretten fotball.

Det er viktig for oss i NIF at våre trenere blir sett, hørt og får den kompetansehevingen som er nødvendig for å fylle en rolle som trener for klubben. Vi ønsker at du er komfortabel med å holde grunnleggende trenerkurs for de årsklassene dette gjelder. Dette vil da være fotballtrenerkurs – grasrottreneren - internt i klubben, etter samarbeid med NFF Oslo. Det å dra i gang nye årskull, organisere nye foreldre- og trenergrupper og sørge for at våre ferskeste spillere får en god start i NIF, er også en viktig oppgave.

Kanskje du har lang bakgrunn som trener selv, men ikke bruker kompetansen din lengre? Kanskje du ville trives med en hobby der du ikke er låst av faste treningstider og fulle helger, friheten til å styre tiden selv samt allikevel fylle ettermiddager og kvelder med meningsfull fotball?

Vi kan tilby en lokal klubb med et godt miljø, trenerutviklingsmuligheter gjennom trenerveilederforum og kurs, samt et av Oslos flotteste nye anlegg.

Har du spørsmål ta kontakt med Sportssjef Anna Collett på [email protected] eller på mobil 98 29 52 20.

Søknadsfrist: Snarest. Kandidater vil bli avklart fortløpende.

Oppstart: Snarest.

Stillingen svarer til Sportsjef i klubben.

Vi håper å høre fra deg!