Niffo-påmeldingen er åpen!

Publisert 24.06.2019 kl.14.28

Påmeldingen til Niffo for kommende skoleår er åpen. En liten forandring er at barna kan velge håndball eller fotball hver dag, og alternativ aktivitet to dager pr uke.

Niffo-påmeldingen er åpen!

Niffo er et «etter skolen-tilbud» for barn i alderen 6-10 år (1.-5. klasse) fra alle skolene i Nordstrand bydel. Niffo er et lavterskeltilbud for alle som ønsker å være fysisk aktive rett etter skolen. Hovedbasen vil være i Nordstrand Arena og tilhørende fotballbaner. Målet for fritidsordningen er å stimulere til sunne vaner, aktivitet og idrettsglede. Du trenger ikke være medlem av Nordstrand Idrettsforening for å delta på Niffo!

På Niffo tilbyr vi sunn mat, leksehjelp og aktiviteter med kvalifiserte trenere. Fra oppstart kommende skoleår vil barne kunne velge mellom håndball og fotball fem dager i uken (mot 4 i dag). På onsdager og fredager kan man velge alternative idretter, der rullerer vi mellom basistrening, turn, innebandy, yoga og karate. Flere idretter kan komme til etter hvert.

Oppstart
Niffo starter opp mandag 5. august og varer hele skoleåret.

Åpningstider og ferie
Åpningstiden er fra skoleslutt til kl. 16.45. Det er åpent alle hverdager, også i høst-, vinter- og første del av påskeferien. Vi holder stengt helligdager og i juli.

Leke og oppholdsarealer
Arealene som brukes for Niffo er Nordstrand Arena, Nordstrand idrettspark, samt fasiliteter tilhørende Nordstrand IF ellers.

Nyhet for barna født i 2009/2010:

For de som ønsker det blir det et samarbeid med akademiet. Her vil denne årgangen, på oppsatte dager, få tilbud om akademitrening i stedet for Niffo. Utenom økten følger de Niffos vanlige dagsrutiner. Dette gjelder både håndball og fotball. Det vil komme nærere informasjon om dette i september.

Velkommen!