Hannah og Stella til Lyn

Publisert 06.01.2022 kl.14.24

Hannah Brataas og Stella Nafstad går fra Nordstrand J19 til Lyn. Begge har spilt for Nordstrand i en årrekke og vært sentrale i fotballmiljøet på Niffen.

Hannah og Stella til Lyn

-Jeg er veldig takknemlig for denne reisen i Nordstrand helt fra jeg var 10 år og jeg er overbevist om at det har formet meg til den spilleren jeg er i dag. Nå har jeg bestemt meg for å ta det neste steget i fotballkarrieren og spille for Lyn. Jeg tror dette er en god mulighet for meg for både utvikling og større utfordring, sier Hannah.

Stella kom til Nordstrand fra Holmlia for fire år siden.

-I den perioden har jeg tatt store steg og føler meg klar for nye utfordringer. Spillergruppa på Nordstrand er utrolig fin og jeg føler meg takknemlig for at jeg fikk være en del av den. Nordstrand som klubb har noen steg igjen å ta på kvinnesiden, men jeg ser nå at utviklingen er på vei i riktig retning, sier Stella.

Både Hannah og Stella skryter av lagets tidligere trener João Vitor som bidro sterkt til god utvikling. Nå ledes Nordstrand J19 av Victor Halnes som forbereder laget til spill i førstedivisjon med forsterkninger både fra fjorårets J17 og spillere fra andre klubber.

-Jeg er stolt over at Nordstrand utvikler spillere som Hannah og Stella og ser frem til at flere talenter tar det neste steget. Vi ønsker begge lykke til videre, sier Victor.

Ønsker du å bli like god som Hannah og Stella?
Da er valget enkelt. Ta kontakt med Victor på 98 0 493 46 eller lagleder Severin Roald på 92 03 00 33 for å prøvespille.

Vi ønsker Hannah og Stella lykke til videre!