G2009 søker trenere

Publisert 08.11.2022 kl.13.14

G2009 søker trenere

Nordstrand IF Fotball G2009 trenger flere trenere!

G2009 i Nordstrand IF er en flott gruppe med ca 50 stk 13-åringer fra flere skoler og bydeler. Laget har stor bredde og meget godt samhold uavhengig av nivå og bosted. For å sikre et fortsatt godt tilbud i lagidretten til ungdommen ønsker vi å styrke trenerteamet. Vi ønsker flere som kan bidra på treningsfeltet og/eller som ledere på kamp, for lag 2 og 3. Vi trener ca 4x per uke utenom sesong, men vi forventer ikke at noen skal være til stede hver gang.

Per i dag er vi en gruppe på 8-10 trenere som har vært med siden guttene var små. Trenergruppen har et fantastisk samhold og kameratskap som er inkluderende og gøy. Tiden strekker likevel ikke til for alt som må fungere for å ha 3 spillende 11erlag på ulike nivåer, hvor alle får et tilbud som motiverer til å fortsette med lagidrett.

Sportslig er laget godt i dytten som Kretsmester i Oslo i 2022, gode prestasjoner i cuper på ulike nivåer og med fine prestasjoner i seriespill i divisjon 2 og divisjon 3. Potentsialet for sportslig utvikling er ubegrenset, og vi har ambisjoner om å ha et meget godt tilbud til alle uavhengig av nivå, men vi mener uansett at det viktigste er å ha det gøy med fotballen!

Vi kan tilby mye glede, aktivitet og kameratskap. Vi ser etter personer som kan gli godt inn i det fine miljøet. Du vil ha sparringspartnere for det sportslige, og et team som er opptatt av å spille hverandre gode! For den rette kandidat kan vi også få til et mindre honorar, tilpasset aktivitetsnivå.

Bli med på laget da vel!

Ta kontakt med Petter 911 36079 eller Atle 916 75 155 eller send en mail til NIF Fotball 2009 [email protected]