Er du klubbens nye styremedlem?

Publisert 02.01.2019 kl.19.44

Klubben er på jakt etter styreleder og nye styremedlemmer. Vet du om noen som bør nomineres? Eller er det deg?

Er du klubbens nye styremedlem?

Nordstrand idrettsforening skal velge ny styreleder og nye styremedlemmer til hovedstyret for klubben. Valgkomitéen er i disse dager på jakt etter gode kandidater, og vi tar nå i mot nominasjoner.

Fristen for å nominere kandidater er 1. februar.

Nordstrand Idrettsforening er en klubb i vekst med ca 2000 medlemmer. Klubben har en sterk posisjon i nærmiljøet, en posisjon som vi kan være stolte av. Klubbens visjon er «Flest mulig, lengst mulig, best mulig». Denne visjonen står som en ledestjerne for klubbens arbeid, og skal underbygges av verdiene; «Respekt, samhold og engasjement».

Nominasjoner gjøres per e-post til [email protected] og [email protected] innen 1. februar, og skal inneholde en kort presentasjon av kandidaten sammen med begrunnelse for nominasjonen.

Vennlig hilsen Nominasjonskomitéen ved Tonje Vang og Kristine Wessel