8 strake med 22-1 i målforskjell!

Publisert 18.06.2022 kl.9.50

Åtte seire på rad er en klubbrekord på seniornivå i 3. divisjon som kan bli vanskelig å slå. Vi har tatt en kjapp prat med sjefen sjøl, Thomas Holm, før kampen mot Kjelsås 2 på mandag.

8 strake med 22-1 i målforskjell!

Hva er grunnen til at dere gjør det så bra om dagen?
Vel, med 5-6 økter i uka er vi et av de best trente lagene i divisjonen, og da snakker jeg ikke om trenerteamet vårt. Det er en talentfull gjeng med en del nye spillere, men relasjoner og grunnspill sitter bedre for hver uke. Selvfølgelig har vi også hatt litt flyt, det sier seg selv når man vinner så mange kamper på rad. I tillegg har vi mange unggutter som banker på døra, som det gjøres en kjempejobb med fra juniorlag og nedover i kullene.

Er det andre ting som er verdt å nevne?
Det er viktig for meg å få skryte av alle rundt laget også, som står på hver dag sånn at spillerne får et topp opplegg. Det gjelder personer som er tett rundt laget, i tillegg til de som bidrar med forberedelser og hjelper til med ulike oppgaver på kampdag.

Hva tror du om resten av sesongen?
Vi skal fortsette å være ydmyke, ingen her "tar av" fordi vi har vunnet noen kamper, og vi må fortsette å øve mye for å bli bedre. Jeg tror flere i denne troppen har potensial til å spille høyere opp så lenge de gjør den jobben som kreves på og utenfor banen.

Og mandag?
Ja, mandag er ny hjemmekamp med avspark kl. 19.00 mot Kjelsås 2. Da håper vi at Nordstrandspublikumet fyller opp tribunene og heier oss fremt til den niende;-) Og et lite tips; Storstua fyrer opp grillen, så du trenger ikke tenke på middag, den kan du gjøre unna på Niffen.

Vi håper som Thomas at du tar turen og blir med og lager kjempestemning!

Heia Nordstrand!