Fortjente utmerkelser!

Publisert 30.03.2017 kl.16.01

Vi gratulerer Henning Riseggen og Ingunn Vaglid med klubbens bronsemerke som ble utdelt på gårsdagens generalforsamling.

Fortjente utmerkelser!
Janne Osmo Eriksen, Jan Knoph, Tron Mathisen, Robert Hagen, Tonje Vang, Gunnar Flaten, Bjørn Rudjord, Linda Haagensen, Henning Riseggen og Thor Einar Andersen.

Juryens begrunnelse:

Ingunn Vaglid, Triathlon
Har får flere norgesmesterskapsmedaljer i sin klasse. 3. plass NM Duathlon Master 1 2013, 1. plass NM Normal Master 1 2013, 3. plass NM Sprint Maste 1 2013, 3. plass Norgescup Master 1 2013. Har også flere gode plasseringer internasjonalt på langdistanse. Personlige egenskaper: Ivrig, åpen og blid

Henning Riseggen, Triathlon
Har vært leder og pådriver av arrangementet Ulvøen Rundt de 3 årene det har blitt arrangert. Stått iherdig på for at vår lille gruppe skal kunne greie å arrangere et bra og sikkert svømmestevne. Personlige egenskaper: Ærlig, tillitsfull og et arbeidsjern.

Da andre vinnerne var:

Gullmerket:
Tron Mathisen, Fotball
Thor Einar Andersen, Fotball
Jan Knoph, Håndball
Anders Färje, Allsport
Janne Osmo Eriksen, Håndball og klubb/web

Sølvmerket:
Robert Hagen, Hovedstyret
Bjørn Rudjord, Fotball
Gunnar Flaten, Fotball
Linda Haagensen, Allsport

Bronsemerket:
Tonje Vang, Hovedstyret
Kristine Wessel, Hovedstyret
Ingunn Vaglid, Triathlon
Henning Riseggen, Triathlon

Påsan-prisen:
Terje Eriksen

Du finner alle tidligere mottakere av utmerkelser her.

Gratulerer alle sammen!