Deltagelse på CUP

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.14.47

Det er sendt ut informasjon på email til alle foresatte om påmelding til diverse Håndball Cuper. Her er samme informasjon.

Deltagelse på CUP

For at spillerne skal få en opplevelse av hva håndball egentlig er ønsker vi å melde de på noen cuper. Dette er cuper i regi av region Øst, som Nordstrand håndballklubb tilhører, og innenfor målgruppen barnehåndball.

Det er ikke seriespill i denne aldersklassen så for å få spille kamper, lære og erfare ønsker vi å melde Nordstrand jenter og gutter 2006 på følgende cuper;

• Bamsecup, spilles 1-2 desember i regi av Vestby håndball klubb, for mer informasjon se pdf

• Clean it cup, spilles 24. november i regi av Oppsal håndballklubb. Mer informasjon

• Loppetassen, spilles over tre helger i perioden januar-april (hver runde består av 4 kamper a 15 minutter som spilles i løpet av 3 timer). Mer informasjon.

For loppetassen er det noen spesielle regler i forhold til fordelingen av antall jenter og gutter per lag, og hvordan vi løser dette er avhengig av antall påmeldte spillere. (Se gjerne nettsiden for mer informasjon).

De nevnte cupene benytter seg av minihåndballregler, noe som blant annet betyr at man har 4 spillere på banen samtidig, og totalt anbefalt 6-8 spillere per lag.

Påmeldingsfristen har gått ut.