Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Seier i nabooppgjøret i 2.divisjon

Publisert 22.11.2015 kl.23.20

Kaja og Lena var sterkt delaktige i seieren over Bækkelaget Håndball Elite i 2.divisjon i kveld.

Seier i nabooppgjøret i 2.divisjon
Kaja Ronglan 7 mål og Lena Aarnes 2 mål i kveldens kamp

Spennende
Vi startet kampen solid i begge ender av banen, høyt tempo med tøffe satsinger kombinert med godt målvaktsspill av Maria Aase Sandholdt. Lagene fulgte hverandre de første minuttene før vi stakk litt i fra og hadde en fin ledelse 17-12 til pause. Ledelsen holdt seg et stykke ut i den andre omgange men så startet Bækkelaget opphentingen og var plutselig kun to mål bak og det ble riktig spennende. Men Nordstrand-jentene holdt unna og kunne gå seirende av banen med ettmålsseier 27-26.

Toppscorer
Kaja ble sammen med Silje Hoset Aksnes toppskårer med syv skåringer. Kajas scoringer kom både på kontringer, etter fantastiske langpasninger fra Maria i mål, og fra strek etter eminente innspill fra Lena. Lena hadde også to mål fra høyrekanten.

Med seier i dag er vi oppe på en tredje plass på tabellen i 2. divisjon og det er jevnt i toppen.

Neste kamp er borte mot Oppsal 2 søndag 29/11 kl 18.45 i Oppsal Arena. Håper vi sees!

Grattis med innsatsen og med seiern!