Godt nytt år!

Publisert 09.11.2015 kl.21.12

Sosial økt og pizza.

Trening på Egon

Etter en god treningshøst begynner det nå å skje flere ting rundt laget. Mandag kveld var jentene på Egon, siden Nordseter skole var stengt og det ikke ble trening.

Selv om det ble litt løping i gangene, var det først og fremst en sosial økt. Og det er viktig. For at jentene skal prestere på parketten er det avgjørende at de har det fint sammen utenfor 20x40 meter også.

Tirsdag er det fotografering på Niffen, i regi av klubben - som vil ha alle lag inn til fotosessions denne uka.

Vi kjører noen gode treningsøkter inn mot jul, før det blir en pause med marsipan, julemat og lange morgener - før det virkelig smeller på nyåret.

I januar skal vi spille vår andre cup, som blir Loppetassen. Vi vet foreløpig ikke hvor det blir, men det er andre helga på nyåret.

NB! De nye treningsdraktene kommer kanskje allerede neste uke. Det blir bra, for da blir det enda lettere for jentene (og oss trenerne) og lære navnene til alle spillerne.