Bestilling av utstyr

Publisert 04.09.2015 kl.15.55

Treningsjakke og -bukse kan prøves etter trening på onsdag, og fristen for bestilling er 13. september.

Bestilling av utstyr

Noen fikk prøvd treningsjakke/bukse etter fellestreningen tirsdag, og det er også mulig å prøve etter treningen onsdag i uke 37. Fikk inntrykk av at mange satser på jakken, og at noen også ønsker bukse. Det er selvfølgelig ingen kjøpeplikt.

Vi håper på å få shorts av klubben.

Frist for bestilling og betaling er 13. september og evt. bestilling sendes på mail til hovedtrener Christine: [email protected].

Bestillingen må inneholde følgende informasjon:

- hvilket produkt (jakken heter Hummel Stay Authentic Micro Treningsjakke Blå, pris inkl rabatt og NIF logo på bryst og rygg er 389,-)

- hvilken størrelse

- hvilke initialer som ønskes (10 kr pr bokstav)

For mer informasjon om produktene: Nordstrand Idrettsforening - håndball - utstyr.

Når bestillingen er mottatt, vil Christine sende beløpet og kontonummer som skal benyttes ved innbetaling. Ingen bestilling gjøres før betalingen er registrert, og det er selvfølgelig veldig viktig at innbetalingen er tydelig merket. Etter 13. september sendes en felles bestilling til Torshov Sport.

Hilsen foreldrekontakt Marit