Sterk sesongåpning for Jenter 02

Publisert 17.09.2017 kl.17.26

NIF jentene har startet sesongen sterkt og løpt fra det meste av motstandere. 7 seire av 8 mulige tyder på at årets oppkjøring har fungert bra. 89 mål i samlet positiv målforskjell !

Sterk sesongåpning for Jenter 02

NIF 02 - Lag 1

Har spilt 2 kamper og vunnet de begge med god margin (Bekkelaget og Ullern). Har positiv målforskjell på 33 mål på de kampene. Har igjen å møte flere gode lag, før man har nått målet om A-sluttspill.

NIF 02 - Lag 2

Spilt 3 kamper (Oppsal,Bøler og Bekkelaget) så langt, og har en positiv målforskjell på 18 mål. Vunnet to og tapte hårfint i lokaloppgjøret mot Bekkelaget med kun 1 mål.

NIF 01 - Lag 1 (Fire 01 spillere, øvrige 02)

Spilt 2 veldig gode kamper (Rælingen og Halden) og vunnet de begge. Positiv målforskjell på 34 mål. Om spillet forstsetter slik ut seriespillet, bør Bring serien være innenfor rekkevidde.

NIF 01 - Lag 2 (Kun 02 spillere)

Har kun hatt en kamp (Asker), men også den ble vunnet. 01 serien er en god arena for jentene å få litt ekstra utfordringer.