Partille cup for lag 1

Publisert 12.07.2017 kl.13.15

Nif 1 gikk gjennom gruppespillet med 4 seiere og 1 knepent tap mot Baltichov. Forsvarsspill, angrepsspill og tempo satt som det skulle - noe som virket lovende for veien videre i A-sluttspill. Laget kom til 1/16- delsfinalen og tapte med 1 mål.

Partille cup for lag 1

Nif 1 gikk gjennom gruppespillet med 4 seiere og 1 knepent tap mot Baltichov. Forsvarsspill, angrepsspill og tempo satt som det skulle - noe som virket lovende for veien videre i A-sluttspill. 1/32dels finalen ble vunnet med suverene 29-6. 1/16 dels finalen ble derimot en tøffere affære. Vi møtte et velspillende Leipzig, og når forsvaret ikke satt 100%, resulterte det i et surt 1måls tap. Til tross for dette har laget hatt en cup hvor de har fått vist seg fra en ordentlig god side, hvor vi også opplevde at vi bakover holdt 0'en i en hel kamp, samt Eline sitt første mål. Humøret har vært upåklagelig hele cupen igjennom!