Partille cup for lag 3

Publisert 12.07.2017 kl.13.12

Nif 3 gikk gjennom gruppespillet med 4 tap og 2 seiere. Det startet hardt og brutalt mot Tune, men etter hvert som kampene gikk og samspillet satt seg i denne litt nye konsultasjonen av spillere, fikk de vist hva som bodde i dem. Laget kom helt til 1/8-dels finalen.

Partille cup for lag 3

Nif 3 gikk også gjennom gruppespillet med 4 tap og 2 seiere. Det startet hardt og brutalt mot Tune, men etter hvert som kampene gikk og samspillet satt seg i denne litt nye konsultasjonen av spillere, fikk de vist hva som bodde i dem. Jentene avsluttet gruppespillet med to fine seiere, og tok den selvtilliten med seg inn i B-sluttspill. Etter to ekstremt overbevisende kamper sa det stopp med minst mulig margin i 1/8-dels finalen. Laget har hatt en energi og moral i hele cupen som jeg håper mange har blitt inspirert av!