J02 Falk Elite turnering - Semifinale

Sist oppdatert 03.09.2017 kl.20.47

En cup der alle de beste lagene i 02 klassen stilte

J02 Falk Elite turnering - Semifinale
Artig både på banen og utenfor

Falk har invitert alle de beste lagene i 02 klassen til en Elite turnering. NIF J 02 stilte selfølgelig opp. Etter et tøft og hardt gruppespill, der jentene hadde Fjellhamar (18-20) , Falk (19-6 og 11-0 til pause!), Våg (19-17) og Haslum 1(6-20) , ble det en 3. plass i gruppen og B sluttspill. Jentene feide Hinna av banen i 1/4 finalen med 28-12, for så å møte Nit Hak i semifinalen. Nit Hak trakk det lengste strået, i denne kampen og jentene kan se tilbake på en cup som har holdt veldig høyt nivå på alle lag.

Det er også verdt å nevne at NIF jentene slo laget som vant hele cupen, Våg. Gratulerer så masse med flott innsats, der flere av lagets spillere også stod over kamper grunnet konfirmasjon.