3 spillere fra Nordstrand 02 ble tatt ut til All Star laget på Peter Wessel cup!

Publisert 20.04.2017 kl.16.20

Peter Wessel cup er uoffisielt NM. Silje Alvestad fra J02 og August Gøbel og Axel Steive fra G02 gjorde en utrolig prestasjon på cupen og ble plukket ut til All Star laget. Vi gratulerer!!!

På hjemmesiden til PW cup står følgende: Årets utgave av Peter Wessel Cup for 14-15-åringer er uten tvil en av turneringens beste når man ser på det sportslige innholdet. Det var meget høyt nivå på lagene, noe som aller best ble vist frem i finalene søndag kveld i Boligmappa Arena Larvik.

Vi på Nordstrand er veldig stolte av at tre av våre spillere er blitt tatt ut til All Star laget. Spillerne selv synes at det var en opplevelse å spille i Peter Wessel cup og bli tatt ut til All Star laget. Morsom opplevelse!