Velkommen til NM-fest onsdag!

Sist oppdatert 25.08.2016 kl.16.30

Nordstrand Håndball Herrer og Damer ønsker å invitere deg med venner og familie til NM-fest på Niffen i dag onsdag 23. august.

Velkommen til NM-fest onsdag!

Det er duket for et lokalderby av de sjelde da Nordstrand IF Håndball Herrer inntar parketten med storlaget fra Bækkelaget på motsatt banehalvdel.

Etter en lovende førsterunde har herrene til Nordstrand fått smaken på Spektrum og lover blod, svette og tårer i en kamp der tidligere medspillere, nåværende venner og ikke minst familie skal avgjøre hvem som går videre til 3.runde i NM Senior. Det blir smått mot stort, 3.divisjon mot Grundigligaen og hverdagsaktivitet vs toppidrett.

Tidligere bragder for klubbene nevnes Bækkelagets 3. plass i Eliteserien sesongen 2012/2013 og 2.plass i NM Senior sesongen 2013/2014. For Nordstrands vedkommende bør det definetivt nevnes seriemesterskapet sesongen 1980/81.

Damelaget vårt har kommet seg opp to divisjoner på to år og skal denne sesongen prøve seg i 4. divisjon.

Onsdag kommer 3. divisjons laget Eidsvold Turn sydover for den første runden og det skal bli moro å se hva jentene våre kan klare.

Kom og støtt oss på veien mot Spektrum og delta i en siste mulighet til å fylle gode gamle "Niffen" før hallen skal rives og oppgraderes.

BILLETTER:
Inngangsbillett kr 60 for voksne, barn under 16 år gratis. Man får se begge kamper på samme billett.
Vi tar Cash, kort og Vipps. Sesongkort gjelder ikke da det er et NM-arrangement.

Sees i hallen fra kl 18.30 onsdag 24.august!