Feiret med seier

Publisert 07.12.2016 kl.15.55

Med seier 34-28 over Stabæk i går befestet Herrelaget i 3. divisjon stø kurs mot opprykk til 2. divisjon.

Feiret med seier
Jubilanten godt fornøyd med seier

Serien er halvspilt og laget leder med 5 poeng på Fet og Asker.
Siste kamp i gamle Nordstrandhallen ble aldri spennende, og selvom Stabæk hang bra med var det aldri tvil om seieren. En svært løpsvillig Jacob Ringdal på høyere kant scoret 10 spillemål, 2 straffer og ble med det lagets mestscorende.

Trener Ivar Tryver (som feiret sin 60 årsdag i hallen) kan glede seg over en bred spillerstall, med glimrende skyttere, sterke strekspillere og gode kanter. Nye spillere søker seg også til klubben og et ønske fra Ivar er ny hall og et nyopprykket 2. div. lag til neste sesong, begge deler er definitivt mulig. Å stabilisere et lag i 2. div. er et riktig kortsiktig mål for Herrehåndballen på Nordstrand mener gutta selv.

Tabellen

Neste kamp er mot Asker 11. desember i Leikvollhallen, med seier der, så er mye avgjort i forhold til opprykksplassen, selv om det fortsatt er mange kamper igjen.

Heia Nordstrand!