Åtte lag fra Gutter 2013 i Triaden cup!

Publisert 09.03.2020 kl.12.34

Lørdag 7. mars var vi tilbake i Fjellhamarhallen, og vi stilte sterkt denne gangen også.

Åtte lag fra Gutter 2013 i Triaden cup!
Gutter 2013 trøkker til

Vi har gode erfaringer med denne 3 vs 3 cupen fra tidligere, og det var mange på Gutter 2013 som ønsket å delta denne gangen også. Arrangør Lørenskog fotball leverte et fint opplegg, dog med litt mer sprik i cup-oppsettet, der flere av oss var i gang med første kamp allerede 08.00. Triaden cup er populær og det var mange lag påmeldt, fra mange klubber.

Gleden over å delta er stor hos våre gutter og flere av lagene fikk spillet til å fungere bra. Vi tar med oss enda en positiv cup-opplevelse. Denne gangen møtte vi lag fra blant annet Vålerenga, Lillestrøm, Ellingsrud, Skjetten, Veitvet og Skedsmo – og selvsagt Fjellhamar og Lørenskog.

Takk til alle Nordstrands spillere, lagledere og foreldre som startet dagen på Lørenskog!

Vi heier på hverandre!

Premier til alle!