Toppfotball i 2019

Publisert 05.12.2018 kl.20.09

Nordstrand er klare for toppfotball i 2019 for første gang i klubbens historie! Stallen er i støpeskjeen og trenerteamet er på plass.

Toppfotball i 2019
Et fornøyd trenerteam med f.v. Ola Nyhus, Oskar Wardzala, Thomas Holm og Simon Hansen.

Avdelingsoppsettet har vært klart en stund og hovedtrener Thomas Holm har følgende kommentar til avdeling 1.

"Alle lagene i 3. divisjon holder et høyt nivå. I vår avdeling er det flere gode lag som gjorde det bra i år som Eidsvoll Turn og Lørenskog som har spilt på dette nivået lenge. Så kommer vi ikke unna andrelagene til Molde, Sarpsborg 08, Stabæk og Ålesund som selvsagt blir tøffe motstandere. For min egen del gleder jeg meg til å møte gamleklubben Molde. Etter et fortjent opprykk skal vi fortsette å utvikle oss i alle spillets faser".

Vi er også veldig glade for at trenerteamet nå er komplett med Ola, Oskar, Thomas og Simon. I tillegg blir Rune Svendsen Team Manager.

Avdeling 1
Molde 2