Nytt keeperteam klart

Publisert 03.11.2016 kl.15.41

Vi har gleden av å presentere A-lagets keeperteam for kommende sesong; Dan Tapus og Kai Ivar Thune.

Nytt keeperteam klart
Dan Tapus og Kai Ivar Thune

Kai Ivar Thune har tre sesonger bak seg i Nordstranf IF. Han har UEFA B-lisens keeper og vil ha rollen som keeperkoordinator.

Hvorfor valgte du å bli i Nordstrand, Kai?
-Jeg trives godt i klubben og ser frem imot et spennende nytt trenerteam som skal gjøre det de kan for at klubben utvikler seg.

Dan Tapus er ny i NIF og skal være keepertrener for A-lag, juniorlag og guttelag. Han har selv spilt aktivt for Steaua Bucuresti, Skarbøvik og Oslo Øst og har UEFA C-lisens keeper.

Hvorfor valgte du Nordstrand?
-Jeg valgte Nordstrand fordi det er en klubb i utvikling og en spennende klubb å være i fordi det er så mange talenter å jobbe med. I tillegg er det satt sammen et ungt lovende trenerteam som jeg er glad for å få være en del av.

Vi ønsker det nye keeperteamet hjertelig velkommen!