Klassekeeper tilbake i NIF-drakten

Publisert 16.12.2017 kl.14.15

Vi ligger på ingen måte på latsiden selv om vi nærmer oss jul, og den siste gladnyheten til alle som er glade i Nordstrand er at Christoffer Tobiassen er tilbake i klubben.

Klassekeeper tilbake i NIF-drakten

Mange husker sikkert Christoffer fra tidligere sesonger, og etter at han har voktet buret hos Skeid i det siste er vi meget fornøyd med å ha han tilbake hos oss.

Vi tok oss en prat med Christoffer for å høre hans tanker om hjemkomsten.

Christoffer Tobiassen
Alder: 20 år
Tidligere klubber: Nordstrand, Manglerud Star og Skeid.

Christoffer er en god keeper med stor rekkevidde, reaksjonssterk og hurtig, tross sin unge alder er han allerede en erfaren keeper som er god til å kommunisere med spillerne han har foran seg og ikke minst er han en god skuddstopper.

Christoffer selv sier at han er veldig glad for å være tilbake i Nordstrand. Da trenerteamet tok kontakt var det ikke vanskelig å takke ja til en retur, det er moro å være tilbake sammen med kjente gutter. Han har fulgt med Nordstrand fra sidelinjen de siste sesongene men ble likevel positivt overrasket over hvor høyt nivå det er på treninger og spillergruppa, og for en som alltid har hatt Nordstrand i hjertet er det gøy å få være med på veien videre.

Personlige mål er å spille så godt som mulig, trene godt og holde nullen i så mange kamper som mulig.

For laget mener Christoffer at det er naturlig å være med på å jakte opprykk til 3. divisjon.

Vi er veldig glade for at Christoffer har valgt å komme tilbake til oss, og han vil helt klart være med på å løfte kvaliteten på keeper siden hos oss.