Camp Nordstrand Ballidrett

Sist oppdatert 16.06.2021 kl.13.51

Vi ønsker velkommen til våre yngste rekrutter, født 2016 og 2015 i uke 26 og 32.

Camp Nordstrand Ballidrett

En uke på ballidrett vil by på en trygg og leken tilnærming til klubbens to ballidretter – håndball og fotball. Gjennom leken ønsker vi å gi barnet idrettsglede og mestring av grunnleggende ferdigheter som koordinasjon, balanse, selvfølelse og trygghet med ball. Vi vil også gå små turer i nærområdet hver dag og legger opp til fri lek i skogen.
Deltakerne får en lunsjpakke hver dag, inkludert i prisen.

Prisen for én Camp er 2000,-.
Ved påmelding utover en uke, vil prisen være 1500,- per Camp. Dette gjelder også husstanden, så kun barn nr én betaler full pris.
Nordstrand IF tar selvsagt hensyn til enhver tids gjeldende smittevernsregler. Ta derfor forbehold om mulig avlysning eller endring i opplegg.

Påmelding uke 26

Påmelding uke 32

For administrative spørsmål, ta kontakt med Simon Hansen. For sportslige spørsmål, ta kontakt med Madeleine Valø.