Nytt treningstilbud med Lambertseter friidrett

Sist oppdatert 22.05.2015 kl.0.55

Lambertseter Friidrett starter opp tilbud for utviklingshemmede i samarbeid med Nordstrand Allsport.

Nytt treningstilbud med Lambertseter friidrett

Treningen vil være mandager fra 18.00 – 20.00, med oppstart mandag 1. juni.  Gruppen fra Nordstrand Allsport vil trene sammen med Lambertseter Friidrett og i utgangspunktet følge samme program. Hovedtrenere og ansvarlige for Nordstrand Allsport sine utøvere vil være Adrian Proteasa og Mina Torvanger.

Tilbudet gjelder de som er født i 1999 eller tidligere, dvs eldre enn 16 år. Treningen foregår på Lambertseter Idrettsbane.

For å delta må utøveren være medlem av Lambertseter Idrettsforening og betale medlemskontingent (kr 550,- per år).

Ta kontakt med Christian H. Johansen, [email protected], eller møt opp direkte på trening.

Velkommen!