Landsturneringen 2018

Sist oppdatert 13.09.2018 kl.0.20

Helgen 7.-9. september deltok Nordstrand IF Allsport med håndballag på Landsturneringen 2018 som ble arrangert i Bergen.

Landsturneringen 2018
Stolte spillere og trenere på premieutdelingen!

Vi var 22 spillere, trenere og ledsagere som hadde en flott helg i Bergen.

Norges Fotballforbund og Norges Håndballforbund har siden 1991 i fellesskap arrangert Landsturneringen i fotball og håndball. Dette er Norges største - og mest omfangsrike arrangementet for tilrettelagt håndball og fotball, dvs. for mennesker med funksjonsnedsettelse eller utviklingshemninger. I år deltok over 2.000 spillere/ledsagere fra ca. 80 klubber fra hele landet.

Nordstrand IF Allsport sin deltakelse var en suksess fra start til mål, både sportslig og sosialt. Laget vant to kamper, spilte en uavgjort og gikk på et knepent tap. Det holdt ikke til gruppeseier, men vi er strålende fornøyde med innsatsen.

Heia Nordstrand!