Til minne om Glenn Holt

Publisert 11.11.2022 kl.18.53

Søndag 30. oktober mistet vi vår alles kjære Glenn.

Til minne om Glenn Holt

Ord blir fattige. Glenn var en ildsjel og en bauta for barn og voksne på Nordstrand. Men aller mest var Glenn en langt utover vanlig tilstedeværende pappa for sine tre barn og sin Helene.

Glenn var genuint engasjert i barna og idretten på Nordstrand. Han var en tilstedeværende, engasjerende og omsorgsfull trener og pappa. Han utfordret barna - for han ville at de skulle utvikle seg, og som trener tok han innspill fra foreldre med ydmykhet. Noe av det siste han gjorde for Gutter 2012 var å tenke fremover ⁃ "hva om vi setter mål av oss om å ha fem 11'er lag om x år? Vi vil jo ha alle gutta med".

Kjære Glenn, du har gjort en forskjell. Nordstrand Idrettsforening og nærmiljøet generelt har mistet en utrolig ressurs. Ditt nærvær vil alltid være med oss.

Glenn var hovedtrener for G2012, en del av trenerteamet til G2010 både fotball og håndball, og en positiv ressurs for ansatte og frivillige i Nordstrand IF.

Vi har lagt ut en kondolanseprotokoll i Storstua.

Nordstrand Idrettsforening

Det er bisettelse fra Nordstrand Kirke tirsdag 15. november kl 12.00