Nye medlemmer i hovedstyret

Sist oppdatert 27.05.2020 kl.21.55

Camilla Ryste og Fritz Hansen ble på årsmøtet 26. mai valgt til nye medlemmer i hovedstyret i Nordstrand Idrettsforening (NIF)

Nye medlemmer i hovedstyret
Vi ønsker Camilla Ryste og Fritz Hansen velkommen til NIF-styret.

Camilla har erfaring fra journalistikk, media og kommunikasjon, i tillegg til politisk erfaring. Hun er i dag kommunikasjonssjef i Norges automobilforbund (NAF). I NIF har hun vært foreldrekontakt på håndballaget til Jenter 2009, og har også en datter som spiller fotball på jenter 2012.

Fritz har erfaring fra media, salg og markedsføring. Han jobber som markedsdirektør i INTUNOR Group, og har tidligere erfaring som salg- og markedssjef i blant annet Amedia Marked og i A-pressen. Han har to barn i Nordstrand fotball og er trener på både fotball Gutter 2010 og Jenter 2008.

I tillegg ble Kristine Høgh, gjenvalgt som leder av håndballgruppen NIF.

Styremedlemmene velges for ett år av gangen.

Takket av
På årsmøtet ble Anne Marie Østgård og Vegard Aaløkken takket av fra styret, etter henholdsvis tre og ett år i styret. Stor takk til Anne Marie og Vegard for god og viktig innsats for klubben vår!

Hovedstyret i NIF har nå slik sammensetning:

Leder: Anders Bakken

Nestleder: Lars Erik Østgaard