Si hei til Niffo!

Sist oppdatert 20.06.2018 kl.20.20

Nordstrand Idrettsforening lanserer Niffo, et «etter skolen-tilbud» for barn i alderen 6-10 år (1.-5. klasse). Målet for fritidsordningen er å stimulere til sunne vaner, aktivitet og idrettsglede.

Si hei til Niffo!

På Niffo tilbyr vi sunn mat, leksehjelp og aktiviteter med kvalifiserte trenere. Barna kan velge mellom håndball og fotball fire dager i uken. Den femte dagen blir det andre aktiviteter tilpasset årstiden, for eksempel friluftsliv, ski, innebandy, skøyter, turn, basistrening, dans eller karate.

Niffo er et lavterskeltilbud for alle som ønsker å være fysisk aktive rett etter skolen. Hovedbasen vil være i splitter nye Nordstrand Arena og tilhørende fotballbaner.

Du trenger ikke være medlem av Nordstrand Idrettsforening for å delta på Niffo!

Påmeldingsskjema

Praktisk informasjon:

Oppstart, åpningstider og varighet:
Niffo starter opp ved skolestart 20. august og varer hele skoleåret. Det er åpent alle hverdager, samt i høst-, vinter- og første del av påskeferien. I juli holder vi stengt. Åpningstiden er fra skoleslutt til kl. 16.45. Man velger selv hvor mange dager i uken man ønsker å delta, antall dager kan endres underveis. Det er også mulig å melde seg på i løpet av året. Etter innmelding vil man automatisk motta påmelding for neste periode på epost.

Priser:
Prisen er kr 2400 pr. måned for fulltidsplass, pris for deltidsplass fremkommer i påmeldingsskjema. Vi har 10 % søskenmoderasjon, dette beregnes automatisk når dere kommer til handlekurven. Perioden frem til høstferien betales ved påmelding, deretter blir det månedlig betaling.

Henting:
Henting på skolen kan bestilles i påmeldingsskjema. Det blir organisert henting til fots fra skolene der det er gangavstand. Transport med bil kan bestilles for elever på Ljan skole, Nordstrand skole, Kastellet skole og Steinerskolen. Prisen er kr 15 pr. henting til fots og kr 30 pr. henting med bil.

NB! Første termin dekker altså 1,5 måned (fra 20. august til 1. oktober) og er iberegnet i påmeldingsskjema.

Ansatte:
Daglig leder for fritidsordningen er ansvarlig for det sportslige og pedagogiske opplegget og den daglige gjennomføringen. Øvrige trenere er tilknyttet Nordstrand Idrettsforening og følger klubbens retningslinjer. Alle ansatte ved fritidsordningen er underlagt taushetsplikt og har fremlagt politiattest.

Forsikring:
Alle deltakere er forsikret gjennom "Barneidretts- og klubbforsikringen".

Se ytterligere informasjon i menyen.
Du finner også Niffo på Facebook.

Velkommen til

niffo_logo_farger-01