G95 til topps i Haslum cup!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

NIF G95 har vært gjennom et tøft program i oppkjøringen til serien og Bring kvalik. De har vært med på flere cup'er og denne

G95 til topps i Haslum cup!
helgen gikk NIF1 helt til topps med seier i finalen i Haslum Cup.

Vi var i pulje med Herkules og Ski, men da Ski trakk laget sitt ble det kun 2 kamper innledningsvis mot Herkules. Den ene endte uavgjort 10-10 og den andre vant vi 20-10. Viking ventet i kvartfinalen som vi vant 12-9.
Da var vi klare for semifinale mot St. Halvard som hadde slått ut Oppsal i sin kvartfinale.

Jesper stod som en vegg og det meste stemte for oss. Vi ledet både 8-2 og 9-3 og kampen endte til slutt med seier 13-9.

Herkules som hadde slått ut Fjellhammer i sin semifinale ventet da i finalen og vi skulle spille vår 3. kamp i løpet av turneringen mot dette laget som vi jo også var i pulje med. Det ble en tett batalje som vi til slutt vant 18-17. Martin hadde noen avgjørende scoringer og fikk pokal som finalens beste spiller.

Gratulerer til Trond og gutta med en velfortjent seier!!!