Madeleine takker av administrativt

Publisert 02.01.2022 kl.20.52

Og NIF takker Madeleine for strålende innsats

Madeleine takker av administrativt

Madeleine Valø har valgt å si opp sine administrative stillinger i Nordstrand IF. Fra og med nyttår vil hun fokusere på trenergjerningen, da for jenter 2008 og gutter 2011.

Madeleine har jobbet i Nordstrand i nesten ti år. Hun kom til klubben som jenteansvarlig i 2012. Siden da har hun vært en drivkraft på jentesiden av fotballen i klubben. Hun har trent mange forskjellige lag, vært trenerveileder for alle trenerne på jentesiden (det siste året for begge kjønn født 2010-2012) og holdt trenerkurs på vegne av NFF Oslo.

Hun har vært delaktig i faginnholdet og oppfølgingen på fotballcampene og holdt instruktørkurs for våre ungdomstrenere.

Noe av det siste Madeleine gjorde for klubben var å utvikle og igangsette konseptet rundt Ballidretten. Dette har ført til at hallen hver onsdag mellom kl 16-17 er fylt med 100 barn i 4-års alderen som løper, hopper, ruller, kaster, sparker og svetter. Det er rett og slett en kjempesuksess.

Det gjelder det meste Madeleine har involvert seg i for klubben vår. Hun har en stor drivkraft og vilje, og jobber strukturert og kjapt med å løse de oppgavene hun tar på seg.

Vi er utrolig glade for at hun fremdeles vil jobbe som trener i klubben og ønsker henne lykke til med det hun liker aller best – å utvikle bedre fotballspillere på feltet.