Camp Nordstrand Fotballakademi ferdigspilt

Som før sommeren har vi arrangert akademidager for kullene 2006-2009

Camp Nordstrand Fotballakademi ferdigspilt
Blid gjeng på Hallager

Thomas Holm har med hjelp av Joao Vitor og dyktige A-lagsspillere arrangert en ny, flott akademiuke.
«Vi har hatt fine dager i fantastisk vær på Hallager. Deltakerne har vært eksemplariske og jobbet hardt for å utvikle seg videre. Vi har vært innom mange temaer som vi har dratt med oss i spillsekvenser. I tillegg har vi vært innom styrkebiten som de må være mer bevisste på nå som de går inn i ungdomsårene. Og ikke minst så har vi hatt det gøy sammen. Jeg vil også passe på å takke trenerne som har bidratt; Andreas Holm, Pål Dokken, Martin Liven og Petter Kristiansen fra A laget vårt og Joao Vitor. Sammen med undertegnede ser vi at det er mange spennende talenter i klubben vår» sier Thomas Holm.

Vi har spurt noen av deltakerne om hvordan dagene har vært og hva de har likt best:
Amund Åril (08): Alt har vært veldig bra, gode trenere og bra økter. Det har vært god stemning og bli kjent med andre.
Markus Brudeli (08): Bra, det har vært gøy å trene med kullene over. Og vi har spilt mye. Å være med venner å spille.
Oscar Skarnæs (07): Helt supert, avslutter uken med en straffe helt i hjørnet. Det sosiale.
Didrik Torvund (09): Veldig bra, koset meg veldig. Cupen siste dag var kjempegøy!
Mathias Asphjell (06): Gøy, mange fine øvelser. Cupen var veldig gøy og trenerne var kjempegode.

Vi takker alle som har deltatt og håper å se mange på vårt ukentlige akademi når skolen begynner opp. For påmelding:
FOTBALLAKADEMIET