Jentedag på Hallager lørdag 5.september

NB! På grunn av renovering av Niffen er arrangementet flyttet til Hallager.

Jentefotballen

Publisert 20.08.2015

Velkommen til jentefotballen i Nordstrand IF.

Jentefotballen

Jentedag på Hallager 5. september - kl. 10-14

NB! På grunn av renovering av Niffen er arrangementet flyttet til Hallager.

Jentedagen har etterhvert utviklet seg til å bli en flott tradisjon. Klubben inviterer til nok en jentedag for alle jentespillerne i klubben. Målet er å få samlet spillere på tvers av årganger, og der jentene skal bli enda bedre til å spille fotball og ha det moro sammen. Spillere fra de eldre årgangene vil trene de yngre, og vi satser tradisjonen tro på en minicup.

Fra 12.15 ønskes foreldre, søsken og andre velkomne til å overvære minicupen og presentasjon av lagene. Kiosken vil være åpen!

Frist for påmelding til jentedagen er 20. august. Påmelding gjøres via denne linken.

Klarer vi å slå rekorden fra april tidligere i år? Da var vi nærmere 100 jenter samlet på Hallager.

- See more at: http://nordstrand-if.no/fotball/jentefotballen#sthash.a8vIjKSg.dpuf

* Obligatorisk felt