Regler for Team 2000 på tur

Sist oppdatert 14.09.2015 kl.19.21

En påminnelse om hvilke regler som gjelder for Team 2000 når vi drar på tur.

Regler for Team 2000 på tur

Nordstrand IF - Team 2000 - Regler på tur

Når vi reiser på tur med Team 2000 så er det en del regler som gjelder for at alle(spillere, trenere og ledere) skal trives og for at vi skal få det sportslige og sosiale utbytte vi ønsker. I tillegg så reiser vi som representanter for Nordstrand Idrettsforening og skal representere Nordstrand IF og Team 2000 på en god måte.

Når vi er på tur så skal vi alltid ha fokus på det sportslige. Det vil si at leggetider, fellesmåltider, oppmøte tider osv. blir lagt opp med mål om a gi oss best mulig forutsetninger for å prestere i de sportslige aktivitetene. Dermed er det viktig at alle følger med på de beskjedene som blir gitt og sørger for å være på plass til riktig tid og på riktig sted.

Regler:

• Alle skal følge beskjeder som blir gitt.

• Holde orden på rom og egne saker. Enhver er selv ansvarlig for sine verdisaker.

• Opptre høflig og representere klubben på en god måte.

• Gå aldri alene (minimum to sammen) og gi beskjed om hvor man skal.

• Ro på rommet på angitt tidspunkt, ingen forlater rommet etter dette.

• Alle deltar på felles arrangementer, vi spiser sammen.

• Mobbing/utfrysning/voldlig oppførsel skal selvfølgelig ikke forekomme.

• All bruk, kjøp og medbringning av alkohol/rusmidler(inkl. snus/røyk og lignende) er strengt forbudt.

Gjentatte eller grove brudd på disse reglene av et enkelt individ vil i ytterste konsekvens føre til at han/hun sendes hjem fra turen umiddelbart og på egen regning. Gjentatte eller grove brudd utført av en større del av gruppen vil føre til at Team 2000 ikke vil dra på turer i fremtiden.