Dugnadsgjengen har gjort klart for sesongen - Meld deg på kurs nå

Publisert 26.04.2024 kl.15.27

Anlegget er klart for sesongen - vil du begynne å padle, kan du melde deg på kurs nå.

Dugnadsgjengen har gjort klart for sesongen  - Meld deg på kurs nå
Kajakker vaskes og klargjøres

Tirsdag 23 april møtte noen ivrige padlere for å rydde og klargjøre vårt fantasiske sted ved Paddehavet. Bryggen har klart seg fint gjennom vinteren. Kajakkene ble vasket og stativene ble flyttet slik at man lettere kan få ut og legge dem på plass. Nå kan medlemmer og de som ønsker å melde seg på et av våre kurs i sommer ta dette nydelige stedet i bruk.

Vi har jobbet med å få lagt inn vann på stedet men det har blitt noe forsinket i behandlingen hos kommunen. Men vi har tro for at vi har det på plass i løpet av 2025.

Har du lyst å bli en del av NIF Vannsport gruppa så kan du melde deg inn via spond her: https://group.spond.com/SVOQV. Eller søk opp i appen på din telefon og bruk kode SVOQV

Mer informasjon om sommerens kurs finner du her: KURSKALENDER

Har du egen kajakk så kan du leie plass hos klubben. Vi har ca 10 ledige plasser for tiden og kajakken din kan låses fast i stativet den ligger i. Direkte tilgang til brygga. Reserver plass