To gull, en sølv og to tredjeplasser!

Sist oppdatert 06.06.2016 kl.10.02

Det ble en innbringende helg for klubben i årets Bonaqua cup. Flott vær, mye god håndball og pokaler både av gull og sølv.

To gull, en sølv og to tredjeplasser!
Gratulerer til G2003 med gullet

G13 hadde begge sine lag med til semifinalen. Der var NIF2 først ut og tapte med knappest mulig margin, 18-19, for Fjellhammer. NIF1 slo Lommedalen 16-8 i sin semifinale. NIF1 sørget deretter for å revansjere NIF2s tap i semifinalen og slo Fjellhammer greit 18-11 i finalen. En sterk prestasjon av begge våre lag! Gratulerer med gull og delt tredjeplass.

To lag var med også fra J14. NIF2 gikk til B-sluttspill og kom seg til kvartfinale. NIF1 hadde en tøff semifinale der de slo Ski 17-16 på sudden death, og skulle opp mot svenske IK Baltichov i finalen. Også dette ble en thriller der vi vant med like knapp margin, 11-10. Gratulerer med gullet!

J12 hadde også to lag med i turneringen. Dessverre endte det med at lagene møttes i kvartfinalen der NIF1 gikk seirende ut etter 8-5. I semifinalen slo jentene Ammerud, men i finalen ble Ellingsrud for sterke og vant 16-11. Men en flott prestasjon for begge lag også her.

Damelaget endte opp, som J12, med å møte hverandre i sluttspillet der NIF Hvit vant 1/8 finalen etter en jevn kamp. Her ble semifinalen siste stopp da Enebakk ble tre mål for sterke. Gratulerer med delt tredjeplass.

Vi kan konkludere med at det ble en flott Nordstrandshelg på Fjellhammer; Gull til G13 og J14, sølv til J12 og delt tredjeplass til G13-2 og Damelaget.

Gratulerer også til de yngste lagene der det ikke er sluttspill, her ble det også spilt mye god håndball!

Gratulerer alle sammen!

bacup2016_j02