Påmelding og priser

Publisert 25.09.2023 kl.13.41

Priser
Treningsavgift: kr 1600 pr år, betales i to rater.
Medlemskontingent: kr 1000 pr år (familiemedlemskap kr 2000 pr husstand)

Betaling av medlemskontingenten
I Nordstrand IF må alle betale medlemskontingent. Denne forfaller 31/1 hvert år. For nye medlemmer vil kontingenten reduseres første året avhengig av innmeldingsdato.

Fullstendig medlemskontingent må betales uansett varighet av aktivitet inneværende sesong. Familiemedlemskap koster kr 2000 pr. husstand.

Betaling av treningsavgift
Treningsavgiften betales i to rater. Halvparten har forfall i januar, andre halvdel har forfall i august. Vær vennlig og betal innen forfallsdato! Det sparer oss for masse ekstra arbeid. Dersom treningsavgiften ikke er betalt innen forfall, er den aktive ikke lisensberettiget/forsikret og vil ikke kunne delta på trening eller kamp.

Inn-/utmelding

Innmelding: Send e-post til [email protected]. Da vil du bli lagt til i Spond-gruppen* vår og vil motta en gruppekode som du benytter i Spond*.
*Last ned og åpne Spond på din mobil el.l. Meld deg inn i Spond-gruppen med mottatt gruppekode, og en administrator vil akseptere medlemskapet ditt. Man kan være medlem av en gruppe i 14 dager før man også må melde seg inn i klubben.

Utmelding: Fullt navn og fødselsdato sendes [email protected] med kopi til [email protected]