Sist oppdatert 08.09.2023 kl.13.46

Her finner du nyttig informasjon om gruppa, treningstider, medlemskap, lisens, konkurransereglement og kontaktinfo.

Om Nordstrand Triathlongruppe
Gruppa består av aktive mennesker i alle aldre som jevnlig trener sammen. Vi er på nivå fra nybegynnere, om mosjonister, til de som hevder seg i Norgescupen. Vi kjører alt fra korte sprintdistanser til full Ironman. Vårt nedslagsfelt er Oslo Øst (Nordstrand, Ekeberg, Bækkelaget, Lambertseter, Holmlia, Abilsø, Bøler, Manglerud og Hellerud). Klubben/gruppen har tradisjoner tilbake til 1989 og er et av Norges eldste triathlon-miljø. Opp igjennom historien har vi tatt flere seire i både Norgesmesterskap og Norgescup.

Treningstider
Treningstidene varierer, ta kontakt med oss for tilgang i lukket Facebook-gruppe for nærmer informasjon.

Bli medlem
Alle må betale medlemskontingent og treningsavgift til klubben. Kostnaden er p.t kr 500 pr år for medlemskap og kr 250 i treningsavgift.

Vil du melde deg inn eller ut:
> Innmelding: https://club.spond.com/landing/signup/nif
> Utmelding: fullt navn og fødselsdato til [email protected]

Din treningsgruppe i Spond
Last ned og åpne Spond på din mobil el.l. Meld deg inn i Spond-gruppen og en administrator vil da akseptere medlemskapet ditt. Man kan være medlem av en gruppe i 1 måned før man også må melde seg inn i klubben.

Triathlons gruppekode: GRVZH (app kan også lastes ned her)
Triathlon Juniors gruppekode: XCGDD (app kan også lastes ned her)

Personvern
Vi tar personvern på alvor. Les mer om det i vår personvernerklæring
Våre lover følger idrettens regelverk

Lisens
For å kjøre triathlonkonkurranser approbert av Norges Triathlonforbund, kreves lisens. Det kan løses engangslisens for hvert stevne eller helårslisens for alle stevner man deltar på gjennom sesongen. Dette er også en forsikring. Dersom man skal delta i Norgesmesterskapet eller Triathlonserien (Norgescup) kreves helårslisens. Med denne helårslisensen følger også en meget gunstig treningsforsikring som også dekker ulykker ved individuell trening. Du finner ytterligere info på triathlon.no/lisens. Ta kontakt med oss dersom du ikke allerede har tilgang til din lisens vi din profil på Min Idrett.

Konkurransereglement
Her finner du konkurransereglement for konkurranser på Norges Triathlonforbunds terminliste. Se triathlon.no/ntf-konkurranseregler.

Pål Fredriksen (leder)
e-post: [email protected]
mobil: 45 50 06 57

Dersom du ønsker å bli med i et hyggelig treningsmiljø, ta kontakt!

"Nordstrand IF, Triathlon"