Junior

Sist oppdatert 13.02.2024 kl.10.14

Bli med på trening og med NIF Triathlon Juniorgruppe. Vi har fokus på lek og det sosiale gjennom løp, sykkel og svømming.

Junior

Treningsdag:
Tirsdager

Løpe-, sykkel- og svømmetrening:
-Løpetrening: Oddetallsuker kl 18.30-19.30, oppmøte på Niffen
-Svømmetrening: Partallsuker kl 19.30-20.30, Økern bad
-Sykkeltreningen starter opp igjen når det blir bart på veien

Medlemskap og treningsavgift:
Barnet må være medlem av Nordstrand IF, medlemskap kr 500 pr år*. Innmelding i klubben skjer via Spond som er klubbens medlemssystem, følg lenge til gruppen https://group.spond.com/XCGDD. Etter nedlasting av Spond-appen ber du om å bli medlem av Spondgruppen vår med denne koden XCGDD. En administrator vil da akseptere medlemskapet ditt. Ps! Spond kan brukes på desktop, men innmelding via gruppekode må gjørs på mobil.

Treningsavgiften er kr 125 i halvåret.

*Merk at medlemskapet inngår i familiemedlemskapet dersom familien har dette (maks kr 2000 pr husstand).

Man kan være medlem av en gruppe i 1 måned før man også må melde seg inn i klubben.

Pål Fredriksen
e-post: [email protected]