Kamper, dommere og cuper

Sist oppdatert 31.08.2023 kl.10.43

Seriekamper
Seriekampene foregår fra august/september til april. Påmeldingsfrist til seriene er 30. april. All påmelding gjøres samlet av klubbens administrasjon etter samråd med trenerne og Sportslig leder.

Dommere
Dersom det ikke er oppnevnt dommer til kampen av Regionskontoret, plikter hjemmelaget å skaffe en kampleder. Dette gjøres av administrasjonen v/Mette Blomqvist. Klubben har egne barnekampveiledere som er utdannet og dømmer kampene. Betalingen skjer fra klubben.

Cuper
Lagene bestemmer selv hvilke cuper de ønsker å delta på. For cuper i regi av Nordstrand Håndball (Puma Cup 6-11 år og Anton Sport cup 12-20 år) er det ingen påmeldingsavgift.

Klubben dekker én cup pr lag pr sesong som er fellescupen Sportslig og trenere har bestemt. Klubben arrangerer én felles «reisecup» i året. De siste årene har det vært Fredrikstad cup. Dette er en meget fin avslutning på håndballsesongen for alle lag og er meget populær. Denne er i mai mnd.