Vel blåst Puma cup 2024!

Publisert 30.04.2024 kl.20.06

180 kamper vel gjennomført i Bjørnholthallen og Nordstrand Arena i helgen. Tusen takk for super innsats og god stemning fra alle lag.

Vel blåst Puma cup 2024!

7- og 8-åringene og 11-åringene spilte i Nordstrand Arena, mens 9- og 10-års klassen hadde hver sin dag i Bjørnholthallen. Det var stor aktivitet, full innsats og mye bra håndball i begge haller. Også ved tegnebordet var det stor aktivitet og det var mange flotte lagsplakater å se både på banen og tribunen.

En stor takk til de flotte dommerne våre, både fra egen klubb og fra Bækkelaget, Fjellhammer og Kolbotn som alle fikk gode tilbakemeldinger. Tusen takk for at dere stilte opp.

Og selvsagt en kjempestor takk til de hallansvarlige som manøvrerte oss trygt gjennom helgen og alle dere frivillige som enten stilte på vakt eller med medbrakt bakst eller frukt. Uten dere ingen cup!

Tusen takk for besøket alle spillere, foresatte, familie og venner!

og velkommen tilbake 26.-27. april 2025

eller allerede til Anton Sport cup 23.-25. august i år for 2012-årgangen😉