Lar unggutta få sjansen mot VIF!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Ass.trener Thomas Holm har vunnet både serie og cup med Vålerenga, men spiller ikke mot gamle-klubben torsdag.

Lar unggutta få sjansen mot VIF!
 - Jeg vil ikke ta ifra unggutta denne sjansen
Thomas Holm har vunnet både serien og cupen med Vålerenga, men spiller ikke for fjerdedivisjonslaget Nordstrand i cupmøtet med eksklubben torsdag.

- Jeg skal ikke spille. Jeg vil ikke ta ifra unggutta sjansen til å spille dette. Jeg har spilt så mange slike kamper, sier 33-åringen til NTB.

Holm spilte for Vålerenga fra 2002 til 2007. Oslo-gutten er nå spillende assistenttrener i Nordstrand, som har kvalifisert seg til 1. runde.

- Våre spillere jobber eller går på skole, mens VIF trener to ganger om dagen. Realistisk har vi ingen muligheter. Jeg vet faktisk ikke om et fjerdedivisjonslag har slått ut et eliteserielag, men vi skal ikke legge oss bakpå, sier Holm.

- Det er én prosent sjanse for at vi vinner. Vålerenga vinner 99 av 100 kamper, men det har skjedd undere før, sier trener Per Inge Jacobsen.

Også han har fortid i VIF. I sju år var han spillerutvikler på Valle.

Les hele artikkelen på aftenposten.no/NTB.

- Det står nok mer om Rekdal i media enn oss hvis vi vinner
Klart for cupfest på Ljan når 4. divisjonslaget Nordstrand møter Vålerenga.

NORDSTRAND (aftenposten.no): Nordstrand håper så mange som 4000-5000 tilskuere finner veien til Hallager kunstgress på Ljan når bydelslaget Nordstrand fra 4. divisjon byr på cupfest mot Kjetil Rekdals Vålerenga i morgen.

Nordstrand tok seg videre til cupens 1. runde etter å ha slått Røa og Nesodden i de to kvalikrundene. Og da oppsettet for den første runden kom, sto jubelen i taket. For nå kommer VIF med sitt eliteserielag og Klanen til Nordstrand.

Les hele artikkelen på aftenposten.no.

Rekdal: – Vi skal fortsette den gode trenden

Se intervju med Kjetil Rekdal før kampen