Organisering av Akademiet

Sist oppdatert 16.02.2018 kl.23.26

Ulike faktorer spiller inn ved inndeling av spillerne i grupper.

Organisering av Akademiet

Gruppeinndeling
Spillerne organiseres først og fremst i grupper basert på spillernes alder og kjønn. Samtidig vil vi ta hensyn til enkeltspillernes forutsetninger og behov. Derfor vil hvert årskull organiseres i to grupper dersom det totale antallet innenfor alderstrinnet tillater det. Først og fremst differensierer vi gruppene basert på engasjement, interesse, innstilling og holdning til treningene, i tillegg til tekniske ferdigheter og progresjon.

Periodeplan
Akademiet følger en periodeplan hvor spillerne deles inn i grupper som blir fulgt opp av flere faste trenere. Treningsinnholdet styres av ulike temaer, ett tema pr måned. Det vil være progresjon i øktenes treningsinnhold og detaljnivå innenfor temaene basert på spillernes utvikling og alder.

Påmelding gjøres via "Medlem" øverst på siden.
Direktelink: https://medlem.nordstrand-if.no/login
Logg deg inn og trykk "Mine medlemskap" -> "Innmelding i gruppe" -> "Fotball" -> "Akademi".
Finn akademiet og meld deg på.
Send deretter en epost med fullt navn og årskull til [email protected]

Velkommen!