Slik skaffer du dommer i 2016

Publisert 21.05.2016 kl.23.16

Slik skaffer du dommer i 2016
Klubbens dommerkontakt Ola Hobber Nilsen mellom sine makkere i 1-1 kampen mellom Viking og Strømsgodset i høst.

Dommerguppen i Nordstrand er representert i øverste nivå i norsk herre- og damefotball, samt i øvrige divisjoner og aldersbestemte lag.

Våre unge og lovende klubbdommere gjør en flott innsats i egen klubb. Disse dømmer 5’er og 7’er fotball i barnefotballen. Flere gjør også en meget god innsats under DNB Nordstrand Cup.

For både barne- og voksenfotballen kan trenere etterspørre dommere på Facebookgruppen "Nordstrand IF - Dommergruppe". Dommerkontakt fungerer som moderator og vil ha siste ord i valg av dommer til den enkelte kamp.

På Facebooksiden kan du også stille andre dommerrelaterte spørsmål

For mer informasjon om dommergruppen, les her:
www.nordstrand-if.no/fotball/dommere

Flest mulig - lengst mulig - best mulig!
RESPEKT - SAMHOLD - ENGASJEMENT