Vålerenga neste hinder i NM!

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.49

I dag kom trekningen til fotballforbundet, A-laget til Vålerenga er neste hinder for våre gutter i NM. Kampen spilles torsdag 24. april på Hallager!

Vålerenga neste hinder i NM!

Som klubb så kunne man ikke fått en bedre trekning enn Vålerenga, vi håper og tror på en stor folkefest på hjemmebane den 24. april når Vålerenga kommer på besøk med sine beste menn.

Som den lavest rangerte klubben som var igjen i trekningen så hadde man et håp om å få en storklubb, men at man skulle få Vålerenga var det ingen som våget å drømme om.

Det er mange i Nordstrand som har en fortid i Vålerenga, hovedtrener Per Inge Jacobsen har syv sesonger som spillerutvikler i klubben, assistent Thomas Holm har blant annet vunnet både cup og seriegull som spiller i VIF, han er også bror til VIF spiller Daniel Fredheim Holm. Av dagens spillertropp har Marius Semmerud Berg, Trond Ingebretsen, Christian Svendby, Fredrik Fladby, Remi Memishi og Felix Jatta spilt for de kongeblå fra Oslo øst.

Se hele trekningen her