Vi søker trener til vår Bringsatsning

Publisert 20.05.2016 kl.10.02

Nordstrand Håndball søker trener til vårt Jenter 2000 lag som ønsker å prege norsk håndball i årene som kommer. Kanskje er du den rette?

Vi søker trener til vår Bringsatsning

Nordstrand Håndball har som mål om å bli Norges ledende håndballklubb. Vi søker nå en trener til vårt jenter 00 lag som ønsker å prege norsk håndball i årene som kommer, og som i virke kan leve vår visjon "flest mulig, lengst mulig, best mulig". Du er ambisiøs, faglig sterk, en dyktig kommunikator og har evne til å utvikle både deg selv og andre. Fair play, samhold, respekt og engasjement er verdier du setter høyt, og du har evne til å se håndballen i et større perspektiv. Du forstår at gode holdninger, idrettsglede og langsiktighet er viktige faktorer for fremtidig suksess, og trives med å være et forbilde for byens fineste ungdom.

Vi kan tilby en spennende og tradisjonsrik klubb, med store ambisjoner, et godt lag, gode betingelser, og store utviklingsmuligheter. Vi setter treneren i fokus, og ønsker å legge forholdene til rette for personlig utvikling og sportslig suksess. Du vil inngå i et sterkt trenernettverk hvor klubben vil legge til rette for kompetanseoverføring, samhandling og håndballinnovasjon.

For ytterligere informasjon om stillingene kan du kontakte sportslig utvalg ved Anders Falkum på 95 12 33 75 eller på mail [email protected].

Håper vi hører fra deg!