Allsportgruppen nominert til Inkluderingsprisen 2016

Publisert 20.12.2016 kl.18.22

Nordstrand idrettsforening (Allsport) er nominert til Inkluderingsprisen 2016 som deles ut i forkant av Idrettsgallaen på Hamar lørdag 7. januar 2017.

Allsportgruppen nominert til Inkluderingsprisen 2016

Oslo idrettskrets har nominert Nordstrand Allsportgruppe til Inkluderingsprisen 2016. Inkluderingsprisen deles ut til klubb, krets eller forbund som på en fremragende måte har lykkes med å rekruttere, tilrettelegge og utvikle aktivitetstilbudet til utøvere med funksjonsnedsettelse.

Det kom inn i alt 30 nominerte kandidater og juryen har nominert de følgende tre idrettslagene:

Nordstrand idrettsforening Allsport
-nominert av Oslo idrettskrets

Nyborg idrettslag
-nominert av Sør-Trøndelag idrettskrets

Steinkjer friidrettskubb
-nominert av Nord-Trøndelag idrettskrets

Prisen vil bli delt ut i forbindelse med Idrettsgallaseminaret, i forkant av Idrettsgallaen. De tre nominerte klubbene vil bli inviterte med to representanter til seminar og galla på Hamar, lørdag 7. januar.

>Les begrunnelsen fra Oslo Idrettskrets
>Se artikkel på idrettsforbundet.no

Vi gratulerer allsportgruppen med en meget fortjent nominasjon og ønsker lykke til på idrettsgallaen!