A-laget fortsetter på rett spor

Publisert 21.02.2017 kl.19.55

A-laget vårt har jobbet jevnt og trutt og har den siste måneden spilt fem treningskamper som har endt med fem seire.

A-laget fortsetter på rett spor
Det ble seier 5-0 over 4. divisjonslaget Fortuna på Niffen sist lørdag

Gutta har møtt lag fra ulike nivåer. Det startet med en flott 2-1 seier over 3.div. laget Lokomotiv Oslo. Deretter var det vårt eget Junior Elite interkretslag som måtte se seg slått 2-0 og mot nabo Bøler i 7.div. ble det seier 7-0. Fra vårt eget nivå 4.div. har vi slått Grei 5-2 og Fortuna 5-0.

Hovedtrener Thomas Holm har følgende å si om oppkjøringen til nå:
"-Jevnt over er jeg fornøyd med jobben vi har lagt ned til nå. Samtidig strever vi alltid etter å bli bedre. Og alt kan forbedres, selv om vi har fått noen bekreftelser i de fem treningskampene vi har spilt til nå. Vi skal ikke legge for mye i resultatene i disse kampene, men det jeg er mest fornøyd med er at det ser ut som vi har tatt steg i det defensive spillet vårt. I tillegg har vi en jevn tropp og de fleste spillerne har fått mye spilletid. Humøret i gruppa er bra og vi skal bare fortsette å ha gode treninger med høy intensitet og kvalitet. Gjør vi det ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal fortsette å spille god fotball og utvikle oss videre."

Vi ønsker A-laget en fortsatt god oppkjøring!